Πέμπτη 14 Νοεμβρίου 2013

ΟΙ ΣΥΛΛΟΓΕΣ ΜΑΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2013
 
 
Φέτος οι μαθητές και οι μαθήτριες του Γ1 τμήματος του σχολείου μας θέλησαν να δημοσιεύσουν τις συλλογές τους .
 
Αφού λοιπόν έφεραν τις συλλογές αυτές μέσα στην τάξη και τις παρουσίασαν στους συμμαθητές και τις συμμαθήτριές τους , έγραψαν και τα κείμενα που τις συνοδεύουν .
Αισθάνονται πολύ περήφανοι και περήφανες  γι' αυτές .
 
Δείτε τες λοιπόν !
 
Με λένε Ελπίδα και πηγαίνω στην Τρίτη τάξη .
Η ιδέα να μαζέψω τα κοχύλια   , ήταν για να στολίσω το δωμάτιό  μου.
Μερικά από αυτά μου τα χάρισε η νονά μου και τα άλλα τα βρήκα στην Ασπροβάλτα .
Τα αγαπημένα μου είναι τα χρωματιστά και ιδιαίτερα τα μωβ .
 
Με λένε Αλέξανδρο και πηγαίνω στην Τρίτη τάξη .
Έχω μια συλλογή από φιγούρες του σκακιού .
Μου άρεσε που κάνουμε Ματ με αυτές , γι’ αυτό μου ήρθε να κάνω τη συλλογή μου , αλλά και γιατί  ο μπαμπάς μου τα κρατούσε σε ένα κουτί .
Τα αγαπημένα μου είναι ο βασιλιάς και η βασίλισσα και δεν θα ήθελα να σπάσουν .
 
                                                                

   Με λένε Χρύσα και πηγαίνω Τρίτη Δημοτικού .
Η συλλογή μου αποτελείται από πάρα πολλά κοχύλια .
Τα μάζεψα γιατί μου αρέσουν τα περίεργα χρώματά τους .
΄Αλλα  τα μάζεψα από την Κέρκυρα , άλλα από την Ποτίδαια  και μερικά τα αγόρασα.
Τα αγαπημένα μου κοχύλια είναι  ένα σαν στρείδι . Είναι καφέ και έχει πολλές ρίγες. Δεν θα ήθελα ποτέ να χάσω αυτή τη συλλογή .


 
Είμαι ο Αλέξανδρος και πηγαίνω Τρίτη Δημοτικού .
Η συλλογή μου είναι από playmobil, γιατί μου άρεσε να τα παίζω .
Μερικά μου τα αγόρασε ο παππούς και η γιαγιά μου . Κάποια άλλα οι γονείς μου , η νονά μου , ο θείος και η θεία μου .
Τα αγαπημένα μου είναι ένας Ρωμαίος και ένας Ιππότης .
 
 
 
Είμαι η Αδαμαντία και πηγαίνω Τρίτη Δημοτικού .
Θέλω να εκθέσω αυτές τις μπάλες για να τις δει ο κόσμος και να γνωρίσουν τη συλλογή μου .
Η ιδέα να μαζέψω τις μπάλες ,  μου ήρθε για να διακοσμήσω το δωμάτιο , το μπάνιο και την  κουζίνα .
Μερικές από αυτές τις μπάλες τις έπαιρνα από άλλες χώρες και μέρη .
Η αγαπημένη μου μπάλα είναι αυτή με την αψίδα (καμάρα) γιατί έχει και ένα ωραίο μήνυμα .
 
 
 
Με λένε Ξένια και πηγαίνω στην Τρίτη Δημοτικού .
Η συλλογή μου είναι μικρά διαμαντάκια .
Η ιδέα να μαζέψω διαμαντάκια μου ήρθε επειδή τα έβλεπα από άλλους και μου άρεσαν .
Μερικά από αυτά τα βρήκα στο σχολείο και μερικές φορές  η μαμά μου κι ο μπαμπάς μου μου τα έπαιρναν .
Μου αρέσουν όλα και δεν μπορώ να τα ξεχωρίσω .


 
Με λένε Κυριακή και πηγαίνω Τρίτη Δημοτικού .
Θέλω να εκθέσω αυτά τα γραμματόσημα στην τάξη για να τα βλέπουν τα παιδιά και να γνωρίσουν τα γραμματόσημά μου .
Μερικά από αυτά τα βρήκα εδώ στην Ελλάδα , αλλά τα πιο πολλά τα βρήκα στο Λονδίνο στην Αγγλία .Πολλά τα μάζεψε η μαμά μου .
Τα αγαπημένα μου γραμματόσημα είναι ένα με λουλούδια και ένα με τα αρχαία χρόνια  .


 
Με λένε Βαλεντίνη
και η συλλογή μου αποτελείται από Τοσοδάκια .
Τη συλλογή μου αποφάσισα να την κάνω γιατί μου άρεσαν .
Το αγαπημένο μου κομμάτι είναι το Γλυκοζωάκι που έχει σχέδια σε σχήματα γλυκών.
Μερικά από αυτά μου τα έδωσαν δώρο και τα υπόλοιπα τα βρήκα στο Τζάμπο .
 
 
 
 
Με λένε Καλυψώ και πηγαίνω στην Τρίτη τάξη .
Η συλλογή μου αποτελείται από κουμπιά .
Μου αρέσει  να τα ρίχνω κάτω και να κάνουν θόρυβο .
Είδα τη μαμά και τον μπαμπά να τα κομπώνουν και μου άρεσαν .
Το αγαπημένο μου κομμάτι είναι ένα απλό κουμπί .
 
 
 
 
Με λένε Αντώνη και πηγαίνω Τρίτη Δημοτικού .
Θέλω να εκθέσω αυτά τα αυτοκόλλητα στην τάξη για να τα δουν οι συμμαθητές μου .
Η ιδέα να μαζέψω τα αυτοκόλλητα μου ήρθε , γιατί όποιος τελείωνε όλο το άλμπουμ θα έπαιρνε δώρο ένα τάμπλετ  ή ένα playstation 3.
Μερικά από αυτά είναι πολύ σπάνια . Τα αγόρασα τα περισσότερα και πολλά μου έδωσε και ο παππούς μου .
Τα αγαπημένα μου είναι των παικτών του Πάοκ ,  του Κασίγιας και του Μessi .
 
 
 
 
Με λένε Σοφία και πηγαίνω Τρίτη Δημοτικού .
Θέλω να εκθέσω αυτά τα κοχύλια για να τα δείξω στην τάξη μου .
Έκανα αυτή τη συλλογή , γιατί με αυτόν τον τρόπο διακοσμώ το σαλόνι .
Μερικά από αυτά τα βρήκα σε διάφορες θάλασσες και άλλα μου τα έδωσε ο μπαμπάς μου , που είναι μάγειρας σε εστιατόρια θαλασσινών τα καλοκαίρια και μου τα φέρνει όταν γυρίζει .
Το αγαπημένο μου κομμάτι είναι ένα γκρι μεγάλο κοχύλι .



 
Με λένε Άλκηστις και πηγαίνω Τρίτη Δημοτικού .

Η συλλογή μου είναι κάτι τρελομπαλίτσες .
Η ιδέα να μαζέψω τις τρελομπαλίτσες  μου ήρθε , γιατί μου άρεσαν να τις χτυπάω κάτω και να χοροπηδάνε από κει κι από δω .
Τη συλλογή μου την έφτιαξα από κάτι γιαουρτάκια .
Το αγαπημένο κομμάτι της συλλογής μου είναι μια πολύχρωμη τρελομπαλίτσα .



 
Με λένε Τζίμη και πηγαίνω Τρίτη Δημοτικού .
Θα ήθελα να εκθέσω αυτές τις τάπες .
Τις μάζεψα για να τις δει ο κόσμος και να γίνω διάσημος και γιατί μου άρεσε να έχω πολλές και να παίζω μαζί τους .
Τα αγαπημένα κομμάτια της συλλογής μου είναι είναι ο αρχηγός της θάλασσας και ο αρχηγός της γης .


 
Με λένε Φανή , πηγαίνω Τρίτη Δημοτικού .
Η συλλογή μου είναι από αυτοκόλλητα .
Αυτή τη συλλογή ήθελα να τη μαζέψω , γιατί την  είδα στην τηλεόραση και μου άρεσε . Έτσι αποφάσισα να τη μαζέψω .
Τα αγαπημένα μου κομμάτια είναι οι πεταλούδες .



 
Με λένε Μαρία και πηγαίνω στην Τρίτη Δημοτικού .
Θέλω να εκθέσω τη σκουπιδοπαρέα μου , για να τη δει ο κόσμος και να γίνω διάσημη .
Η ιδέα για να μαζέψω τη σκουπιδοπαρέα ήταν , γιατί μου άρεσε να τα ζουλάω .
Μερικά από τη σκουπιδοπαρέα τα πήρα από τους φίλους μου.
Το αγαπημένο μου κομμμάτι είναι το χαρτί περιτυλίγματος .



 
Με λένε Χρήστο και πηγαίνω στην Τρίτη Δημοτικού .
Θέλω να βάλω σε τάξη τη συλλογή μου με τα Hot Wells και σε λίγο θα τη δει ο κόσμος και θα την θαυμάζει .
Η ιδέα να μαζέψω αυτά τα Hot Wells μου ήρθε για να τα βάλω σε ένα κουτί με σχέδιο ρόδας .
Όλα αυτά τα Hot Wells τα αγόρασαν η μαμά και ο μπαμπάς μου .Μερικά από αυτά όμως μου τα αγόρασε η γιαγιά μου .
Τα αγαπημένα κομμάτια της συλλογής μου είναι ένα άσπρο και ένα μεγάλο .



 
Με λένε Ειρήνη και πηγαίνω Τρίτη Δημοτικού .
Θα ήθελα να εκθέσω τη συλλογή μου που είναι από κοχύλια .
Έκανα αυτή τη συλλογή , γιατί  την είχε αρχίσει ο αδερφός μου και μετά μου την έδωσε .
Μάζευα κοχύλια από το εξοχικό μας , γιατί έχει παραλία .
Τα αγαπημένα κομμάτια της συλλογής μου είναι δύο κοχύλια . Ένα κοχύλι κόκκινο και ένα κοχύλι κίτρινο .


 
 
Με λένε Σαββίνα και πηγαίνω στην Τρίτη Δημοτικού.
Συλλέγω κοχύλια και τα μαζεύω από τη θάλασσα .
Ξεκίνησα να τα συλλέγω , όταν κάποιος κύριος που ήταν δύτης μου δώρισε μερικά κοχύλια .
Όλα αυτά έγιναν στη θάλασσα όπου μάζευα και τις επόμενες μέρες .
Τα αγαπημένα μου όμως , είναι αυτά που μου έδωσε ο μπαμπάς μου , μια μέρα που βούτηξε με τη μάσκα και με τα βατραχοπέδιλά του .





Με λένε Γιάννη και πάω Τρίτη τάξη . 

Θέλω να εκθέσω αυτά τα αμαξάκια για να τα δει ο κόσμος και να γνωρίσει τη συλλογή μου .
Η ιδέα να μαζέψω τα αμαξάκια μου ήρθε για να διακοσμήσω το δωμάτιό μου .
Μερικά από τα αμαξάκια αυτά μου τα έδωσε η μαμά μου .
Το αγαπημένο μου κομμάτι είναι το αμαξάκι το μεγάλο .

Με λένε Αυγουστίνο και πηγαίνω στην Τρίτη τάξη .


 Θέλω να εκθέσω αυτά τα αυτοκινητάκια για να τα δει ο κόσμος στον υπολογιστή .  
Η ιδέα ήταν του αδερφού μου του Ραφαήλ και ήθελα κι εγώ μετά να κάνω αυτή τη συλλογή .
Το αγαπημένο κομμάτι της συλλογής μου είναι το κόκκινο , γιατί είναι το πιο γρήγορο.
 

 

 
 

 
 






 

 



 
 
 
 
 
 
 
 


Δεν υπάρχουν σχόλια: